[gnome-nl] donatie/ boek

Hoi mede-gnomers,

Ik wou even meedelen dat we een donatie hebben gehad. We hebben nu
een pot van 293,60. De nonatie is al enige weken geleden gebeurd.
Intentie ervan was om de lasten te verlichten voor mensen die naar
bijeenkomsten gaan om GNOME-NL te vertegenwoordigen.

Een ander puntje; er is onlangs een boek verschenen met de naam
"Digitale Fotostudio". Dit boek van Sabine Beilfuss laat de
mogelijkheden zien van een fotobewerkingspakket. Dit doet zij aan de
hand van (de windowsversie) van The GIMP. Ik heb een exemplaar
toegestuurd gekregen. Deze zouden we ter inzage kunnen neerleggen op
onze stand om de marktpenetratie van OSS aan te geven.

Misschien moeten we ook op zoek naar andere boeken op OSS-gebied.
Boeken zeggen nou eenmaal meer dan gladde praatjes van ons, nietwaar?

Groetjes,
Vincent