Re: [gnome-nl] open source community sessions @ LinuxWorld 2005

On Friday 16 September 2005 20:05, Erik Snoeijs wrote:

Hoi Erik,

| Ja

Okee helder  .. ik zet je als spreker op de lijst ....

| Ik heb op zich nog niks op gemaakt.
| Ik zal proberen om voor eind oktober een presentatie klaar te hebben.

mwoh .. 5 minuten voor aanvang mag ook :)

| In de presentatie zal ik me focussen op de algemene kern punten van
| GNOME.
| * filosofie van gnome
| * implementatie daarvan (HIG,usability,simplicity)
| * GNOME applicatie overview (Gnome Office, Evolution, Gimp)
| * Adaptatie van GNOME. (verhaaltje over gemeentes/grote bedrijven die nu
| gnome gebruiken)

Lijkt me idd wel juiste toon voor het publiek aldaar

[..]
| hoe lang horen dit soort dingen ongeveer te duren?

nou je deelt een slot met KDE-NL. Het slot zelf is 30 mins. Dus het is extreem
kort.

| en wat voor soort middelen staan er tot onze beschikking. (beamer?)

wil ik wel proberen te regelen inderdaad. Weet ik nu nog niet.

| dan weet ik waarvoor ik ongeveer moet gaan schrijven.

Als je vragen hebt mag je me altijd mailen.

| zover ik kan zien zal het publiek redelijk uit het bedrijfsleven komen.
| Ik zal mijn presentatie dan ook schrijven voor ITers/managers.
| weinig echt technisch en meer globaal functionaliteit.

Inderdaad ... denk dat je daar goed aan doet. Misschien een klein snuifje
systeembeheer in verwerken.

mvg,

Fabrice

--