[gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 14, Nummer 6

Hoi,

Ben vrij en was van plan om er heen te gaan, dus 2 vliegen in een klap.
laat maar even weten hoe laat, want ik denk dat er iemand het eerste
uurtje moeten waarnemen gezien mijn reistijd vanaf Texel. Ik kan mijn
laptop meenemen maar is te oud voor Gnome......

Hoor het wel,

groet,

Alex