[gnome-nl] borrelen?

Hoi,

Op de release party had ik geloof ik beloofd dat ik zou gaan proberen iedereen elke maand eens bij elkaar te krijgen voor een borrel. De meeste zullen wel door hebben dat ik al hard aan het falen ben dat doel te bereiken.

Wellicht is het een leuk plan om nog snel te borrelen voor de mensen naar GUADEC gaan. Hoe denken de mensen over aanstaande woensdag in Utrecht? (ik roep maar gewoon een dag en plaats, je moet ergens beginnen).

groet,

-kris.