Re: [gnome-nl] GNOME 2.10 Release notes

Ola,

>De release notes zijn sinds enige tijd vertaalbaar. Nu vraag ik me af:
>Heeft iemand tijd en zin om een Nederlandse versie te maken van de
>release notes? Ik heb de po bijgevoegd.

Ik zag dit net voordat ik naar bed ging, dus heb ik nog snel ff een heel
stapel regels vertaald... opmerkingen:

A) niet alles is nog vertaald
B) de vertaling moet wel gecontroleerd worden (Logviewer = Logboek
gereedschap ofzo? GNOME Desktop == GNOME Werkplek ? Release notes ==
communiqué ?)
C) Release notes vertalen zuigt. Dit is duidelijk een best-effort
vertalen, waarin soms 'los' vertaald moet worden (imo) voor het beste
resultaat. Aangezien dit een PR verhaal is, lijkt me dat hieruit prima
mogelijk.

't Is weer eens half vijf, ik hou het voor gezien... Wou om half 3 in
bed liggen, en dacht "nog even mail checken...". Mailtje: "Heeft iemand
tijd..." ... je wordt bedankt Adrighem!

De volgende mag het af maken :-)
  Marc