[gnome-nl] Re: gnome vertaling

     > Hallo Gijs,

     > Kun je me iets meer vertellen over wat er van mij/ons verwacht
     > wordt?

     > Een presentatie of workshop over vertalen kwam gisteren dacht
     > ik ter sprake, had je zoiets in gedachten?

     > Als het kan s.v.p. reageren op de gnome-nl-list. Bedankt vast.

Hallo!

Ik organiseer voor de Nllgg, (de Nlse Linux Gebr. Groep) een keer per
twee maanden een lezingendag. Is altijd in Utrecht, in een middelbare
school, komen tussen de 30 en 60 Linux'ers op af.

Zaterdag 2 april is de volgende bijeenkomst. Dan is er
(hoogstwaarschijnlijk) een lezing over voip, een over het gebruik van de
script engine kommander (kde-onderdeel).

Ik zou het heel leuk vinden, en het zou volgens mij goed passen
als er bijdrage is over hoe men kan helpen met het vertalen van
software (van Gnome).

Dergelijke lezingen duren ongeveer een uur, hoe praktischer hoe
beter. Dus voorbeelden, testjes, beetje hands on... Linux- en
programmeerkennis van aanwezigen is tamelijk gevarieerd, veel
beginners, maar er zijn ook altijd een paar kenners bij (voor de
bijdehante vragen :- ) )

Vergoedingen is, zoals je dat zegt, in de boekenbonnensfeer...-> 50
euro voor de onkosten en zo.

Ik hoop dat een van jullie het leuk lijkt!

Groeten

Gijs