Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op do, 14-04-2005 te 22:30 +0200, schreef Erik Snoeijs:
> On Thu, 2005-04-14 at 18:33 +0200, Reinout van Schouwen wrote:
>
> Het addertje is dat hurryjane.com een
> product/dochteronderneming/whatever van sitesupport is.
> Het bedrijf waar ik werk :)

> Ik zal eens kijken of ik een proef print kan krijgen van het huidige
> ontwerp.

Lijkt me een mooie oplossing, als we zo de sponsoring voor elkaar kunnen
krijgen. Gaat dit het definitieve ontwerp worden dan, in ieder geval
voor de proefdrukken? Of hebben we inmiddels een update?

> Ik iig niet, ik wil redelijk spaarzaam omgaan met mijn vrije dagen i.v.m
> de aanschaf van mijn huis en de vrije dagen die ik nodig zal hebben om
> er ook daadwerkelijk mijn huis van te maken.

Zoals ik al eerder zei op IRC, is het vrij kort dag. Als er niemand heen
gaat, is dat te verwachten en kan dat ons niet kwalijk genomen worden.
Reinout, als jij daar graag heen wil, dan is het natuurlijk fantastisch.
Het belooft een groots event te worden. Neem in dat geval foto's als het
mogelijk is. :)

Groetjes,
Vincent
--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/