Re: GNOME-NL community

Hoi Reinout,

Het ziet er goed uit. Zowiezo een goed initiatief. We moeten er, wanneer
de pagina goed uitgebouwd is, enkele referenties naar maken op de rest
van de pagina. Misschien is het zelfs een goed idee om de welkomstpagina
te vervangen met deze (iets aangepast) om de community iets meer op de
voorgrond te krijgen. Het vertalen is natuurlijk een belangrijk
onderdeel ervan, maar de community is iets groters.

Prima eerste onderdeel. Ook leuk om dat plaatje d'r bij te zetten van
Gaim.

Groetjes,
Vincent