Re: gnome-nl Novell congres

> Echter! Dat betekent wel dat we iets te zien moeten hebben. Alex, zit er
> al vooruitgang in onze geweldige Linux/GNOME live CD? Ik wil ook wel
> mijn eigen laptop meenemen, maar zoals je al wel snapt: dat is mijn
> eigen laptop, met een eigen iets wat een beetje op Fedora 3 heeft
> geleken. Not sure of je dat kan laten zien (alhoewel het goed werkt
> hoor). Sowieso zou het handig zijn als we meer dan 1 laptop voor de demo
> hadden. En het is al 8 december! Ik heb wel zin & tijd om erheen te
> gaan, als er nog een aantal mee kunnen dan denk ik dat dit wel gaat
> [...]

Pfoe, ik ben zoals altijd weer veels te optimitisch geweest. 8 Dec moet
wel lukken alleen was de afgelopen week te hectisch (had een GnomeNL
versie gemaakt vorige week maar de nieuwe kernel was niet echt stabiel,
zou zonde zijn als ie tijdens een demo vast zou lopen, is ie opeens een
stuk minder geweldig)

De Ubuntu livecd zou inderdaad ook een (backup)optie kunnen zijn voor het
demo'en op het congress. Opstarten met 'lang=nl' is voldoende, indien ze
niet al teveel wijzigingen eraan hebben gemaakt.

Ik wil trouwens best aanwezig zijn, al zul je me wel moeten overtuigen om
Gnome op mijn arme oude laptop los te laten. Zijn er trouwens al Gnome-NL
wallpapers/splashscreens? Toont wel meteen profi :-)

Alex