Re: új fordító

Szia

Köszönöm a jelentkezésed, a Gimp éppen elhanyagolt állapotban van, így nagyon jól jönne a segítség.
A munkafolyamat általában a következő:
- A http://l10n.gnome.org/languages/hu/ oldalon csatlakozol a magyar csapathoz - Lefoglalod a "GIMP és barátai" csoportból a kívánt sablont - javaslom, hogy előbb a kisebbekkel kezdj - Letöltöd a po fájlt, és a kedvenc po-szerkesztőddel (javasolt a Lokalize: http://wiki.ubuntu.hu/index.php/Lokalize_telep%C3%ADt%C3%A9se )
- Ha kész, ugyanott feltöltöd.
- Átolvasom, javítom, kommitolom.

A jónak tűnő fordítások alatt szerintem a fuzzykat érted, nos, azok csak nagyjából jók. Lásd még: http://wiki.hup.hu/index.php/Ford%C3%ADt%C3%A1s_HOGYAN/Technikai_r%C3%A9szletek#Az_.C3.BCzenetek_.C3.A1llapotai - ajánlott olvasmány az egyész fordítás hogyan cikk :).

Jóváhagyó elméletileg bárki lehet, semmi sincs kőbe vésve - de nem az első levél után, mert ennek a szerepnek az lenne a dolga, hogy a mások által készített fordításokat a végső kommitolás előtt elolvassa, kijavítsa, tanácsokat adjon az újonc fordítóknak. A Gimp fordításának frissítéséhez erre nincs szükséged.

Előre is köszönöm a fordításokat, ha kérdésed van, nyugodtan írj a listára.

üdv
Kelemen Gábor

Kedves fordítók!

Most regisztráltam magam a csapatba. Elsősorban a GIMP-et szeretném
fordítani. A
gnome.hu-n elolvastam amit találtam a fordítással kapcsolatban. Ahogy
belenéztem a GIMP
fordításba nagyon sok string már jól le van fordítva, csak még nincs
kipipálva. Akár én
is pipálhatok, vagy be van osztva, hogy ki lehet ilyen jóváhagyó?

Prim András