Re: [guadec-local] instalatie haagse hogeschool

cc: guadec-local (dit gaat over een creative commons kunstexpo in de hal
van de HHS tijdens GUADEC)

Beste Ruben,

Op zaterdag 10-07-2010 om 13:06 uur [tijdzone +0200], schreef Ruben
Haan:

> Ik moet je zechen dat ik heel blij ben met de mogelijkheden zo als je
> ze voorsteld.
> Ik ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien.
> Dus ja wat mij betreft bij deze de oficiele toezegging dat ik die
> instalatie "Ava" mee breng.
>
> Bedank ook voor de duidelijke spesifikatie voor het film mteriaal.
>
> Als C.C. ook er bij komt lijkt me dat een leuke aanwinst.
> Ik moet zechen dat ik het werk die zij doen erg waardeer.
> Ook al vind ik maar een van de lisenties echt interesant.
>
> Ik hoop nog te horen hoe laat het mogelijk is te beginnen met
> [...]

De conferentie duurt van 26 juli tot en met 30 juli en vanaf 8:00 's
ochtends kun je terecht in het gebouw. Het hoofdgedeelte van de
conferentie duurt echter van 28-30 juli dus wat mij betreft hoef je er
niet maandagochtend vroeg al te staan. Laat maar weten wat jou uitkomt.

Reinout van Schouwen