Re: [guadec-local] Ruimtes voor GUADEC

Reinout,

Ik stuur je en hhs morgen de eerste dag voro het draaiboek, dan kunnen hun er naar kijken, en als het informatief genoeg is copy/paste volgende dag, en dan is het volgens mij een invuloefening.

ik heb ze gebeld vandaag, (gaby) en dat vonden ze wel ok volgens mij.

grt.sanne

Reinout van Schouwen schreef:
Op donderdag 08-07-2010 om 08:36 uur [tijdzone +0200], schreef Bruce van
der Kooij:
Hoi Reinout,

Weet jij toevallig welke ruimtes allemaal voor GUADEC zijn gereserveerd?
En dan bedoel ik de "locatiecodes", specifiek die voor de collegezalen.

Nee, maar ik heb morgen een gesprek op de HHS, daarna weet ik hopelijk
meer.