Re: [guadec-local] Zaterdag 24 april

Op dinsdag 20-04-2010 om 20:31 uur [tijdzone +0200], schreef Koen
> Ik denk dat we deze beter kunnen verschuiven, omdat we er nog te weinig
> ruchtbaarheid aan hebben gegeven, wat jullie?

Nou ik kan morgen ook een vriend gaan helpen klussen in zijn nieuwe huis
dus aan de ene kant vind ik het best. Aan de andere kant vind ik het wel
vervelend als we een afspraak maken voor een bepaalde datum, die dan
niet door laten gaan terwijl er genoeg te bespreken valt en we nog geen
nieuwe datum geprikt hebben.

Dus, nieuw voorstel: 1 mei? Of is iedereen dan aan het uitbrakken?