Re: [guadec-local] Zaterdag 24 april

Op donderdag 15-04-2010 om 22:41 uur [tijdzone +0200], schreef Wouter
Bolsterlee:
> Vincent, Reinout,
>
> Van Vincent begreep ik dat er op zaterdag 24 april weer een
> Guadec-bijeenkomst gepland staat in Den Haag. Klopt dat nog? Zo ja,
> hebben jullier daar meer informatie over, want ik denk dat ik er wel bij
> kan zijn.
>
> Ik hoorde Vincent ook over een vertaalspurtje met Reinout erbij, bij mij
> thuis. Wat zijn daar de plannen voor?
>
>     — Wouter

Koen, kun jij misschien zeggen waar we zaterdag de bijeenkomst hebben?
Revspace?

Vertaalspurt lijkt me een prima plan, maar laten we eerst even
duidelijke afspraken maken over de bijeenkomst. Dat moeten we nog even
breder aankondigen namelijk.