Re: [guadec-local] Sessions en català

El mié, 12-04-2006 a las 18:56 +0200, Quim Gil escribió:
> I bé, en caldria alguna més per tal de tenir un track català decent.
>
> Idees:
>
> - Creació d'un grup català de GNOME - La missió està clara.  :)
>
> - Festa d'instal·lació de programari lliure en català - Duta a terme
> pels fans d'una o diverses distros amb GNOME, sempre i quan no es
> barallin davant dels usuaris.  ;)
>
> - Presentacions de projectes relacionats amb GNOME on hi estiguin
> implicats desenvolupadors o organitzacions catalanes. Fins i tot les que
> tinguin presentació als Core days poden fer una intro més personal i
> [...]

Hola sóc Jonathan, de GPLTarragona. Un company nostre, en Tomàs, va anar
a la reunió i ens va comentar els punts que vau tocar.

Va comentar lo dels cursos que podíem fer, la nostra idea és fer un
mini-taller d'instal·lació d'Ubuntu, introducció al escriptori Gnome i
demostració d'Xgl per finalitzar... no sé si coincideix amb la idea de
Quim o podem combinar-les d'alguna manera. Què dieu?.

PD: Lluís S., gràcies per l'avís.
--
Jonathan Hernández Velasco aka jBilbo
http://jhernandez.gpltarragona.org