[DL]gdm - master

Ahoj,

Do modulu gdm — master — po (slovenský) bol pridaný nový komentár.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gdm/master/po/sk/

Ďakujem za rady, pamät prekladov som si vytvoril v Gtranslatore hoci doteraz som používal Lokalize na preklad
KDE. Páči sa mi tam napr. možnosť výberu súboru na preklad priamo v programe vrátane rezervácie a následného
odoslania súboru. Plus keď používam Gnome, tak tam sa mi viac hodí GTK aplikácia.

Matej Mrenica
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.