Re: Výber jazyka v gnome 3.12

Dobrý deň,
Ospravedlňujem sa za mnoho správ, prišiel som pravdepodobne už na chybu.
V súbore ~/.bashrc mám riadok
export LANG=sk_SK.UTF-8
Ak nejakú aplikáciu spustím z terminálu je v slovenčine. Ak spustím z menu, je v angličtine aj prostredie gnome shell je v angličtine. Cez gnome settings mám jazyk nastavený na slovenčinu. Znamená to, že v súvislosti s výberom jazyka je pravdepodobne niekde bug.