Čas na pripomienky

Ďakujem všetkým prekladateľom a kontrolórom za prácu na vydaní Gnome 3-8.
Skôr ako sa vrhneme na prácu na vydaní gnome 3-10, chel by som vám dať priestor na vaše pripomienky ohľadne fungovania tímu.
Ak máte akékoľvek pripomienky ako by sme mohli vylepšiť fungovanie nášho tímu, sem s nimi.

Aké sú moje predstavy:
Začal som tiež zostavovať stránku s prehľadom prvkov GTK a zároveň som upravil niektoré z názvov. Po dokončení, zrejme zruším príslušnú stránku slovníka alebo to tam prekopírujem.
Chcel by som začať s prekladom dokumentácie začať by sme mohli modulom Getting Started with GNOME

a používateľskej príručky.

Tu prekladateľov prosím aby dokumentáciu prekladali v prvej osobe množného čísla "klikneme na obrázok..."