Re: grafické prvky

V škole robíme s frameworkom Qt, ak by bol záujem tak by som mohol napísať aplikáciu, v ktorej budú použité všetky GUI prvky. Resp. by som ti mohol dodať screeny daných prvkov.

Dňa 17. apríl 2013 22:13, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal(-a):
začal som robiť na prehľade grafických prvkov

https://live.gnome.org/SlovakTranslation/prvky

Ocenil by som pomoc v tom ohľade keby nekto vytvoril nové obrázky v štýle gnome 3 a nahradil súčasné.
Tiež sa môžete vyjadriť k prekladom názvov prvkov - môžeme to zrevidovať.