Re: lista vs panel

Ahoj.

Opäť oživujem diskusiu o paneloch a iných lištách ;-)
Hlavne preto, lebo sa Ivan Masár sťažoval, že som mu prepísal panel na
lištu. Ospravedlňujem sa, že som to spravil bez zdôvodnenia - pretože
sa ale nikto viac neozval, zobral som Peťov email ako smerodajný.
Ja som to pochopil takto:
lišta nástrojov tak ako aj stavová lišta sú úzke, bočný panel alebo
navigačný/hlavný panel sú plnohodnotné, tučné...
Je pravdou, že Firefox používa stavový riadok a panel nástrojov, ale
tiež je tam bočný panel.

Plne súhlasím s názorom, že by sme mali byť jednotní, minimálne vo
svete GNOME. Preto vás vyzývam na zverejnenie vašich názorov, z
ktorých neskôr môžeme spraviť štatistiku a názor silnejšieho (väčšiny)
sa ukáže.

Zadanie: toolbar, statusbar, sidebar / side pane
Môj názor: panel nástrojov, stavová lišta alebo riadok, bočný panel

Paľo

PS: pre úplnosť uvádzam preklad výrobcu najrozšírenejšieho
desktopového OS: panel s nástrojmi, stavový riadok, bočný panel