juls savba a GNU?

Ahojte,
dnes som bol na Noci vyskumnika a zhodou okolnosti tak bol aj Juls
savba a na ich stranke o ktorej som sa dozvedel maju preklad GNU
licencie (http://korpus.juls.savba.sk/documentation/gfdl/). Btw ako
jediny stanok tam mali linux (ubuntu a potom neco na kde). Bolo by to
dobre mozno zaclenit
(http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-desktop/gnome-2-32/desktop-fdl/sk).
A chcel by som rozputat diskusiu ohladom licencii GNU - myslim si ze
aspon by mal byt oficialny preklad - zato sme zodpovedny my. A
zaujimala by ma pravna vymozitelnost GNU licencii na Slovensku? Ved to
je licencia dost vzdialena slovensku :-D geograficky aj pravnou
upravou. Mozno EUPL
(http://en.wikipedia.org/wiki/European_Union_Public_Licence) je taka
europska gpl.
Tomáš