Re: preklad plugin

vo všetkých moduloch ktoré som doteraz korigoval to bolo preložené ako zásuvný modul. Malo by to byť všade rovnako. Ak odsúhlasíme ppds, že sa to odteraz bude prekladať ako doplnok môžeme to všade zmeniť. Mala by však byť zachovaná konzistencia prekladov.

Dňa 13. septembra 2010 9:17, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):
Zasuvny modul, ked sa to casto opakuje tak len modul.

Regards,
~~helix84