=?windows-1250?Q?=9Eiados=9D_o_pridelenie_modulov?=

Žiadam o možnosť prekladať dokumentáciu k modulom, ktoré prekladám a kontrolujem.

V súkromnej korešpondencii mi Marcel povolil prekladať dokumentáciu k modulom, ktoré prekladám viď gnome-games, sabayon, file-roller a najuta.

V rámci skvalitnenia kontroly však čítam (a zároveň prekladám) dokumentáciu k modulom, ktoré kontrolujem. Mám už preloženú dokumentáciu k EOG a tiež k Ekige, žiadam preto o ich pridelenie, popríprípade povolenie prekladať takto všetky kontrolované moduly.