gnome-media - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-media - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-media/master/po/sk

13-18 mužský rod je tu preto, lebo sa tým myslí reproduktor
20 - Prelínanie ako medzi zadným a predným reprákom, aj Českí kolegovia to tak majú :)
21- zmenil som na basový reproduktor-nech to je zrozumiteľnejšie(akcelerátory sedia)
34 a iné-Speaker Testing for %s preložil som to ako "testovanie reproduktorov atd atd" aj ked v originali nie je plural pretoze je to nazov okna v ktorom sa testuju jednotlive repraky, takze to potom dáva vacsi zmysel.
Inak čo sa týka testovania reprákov som skúšal v ubuntu maverick, takže by to malo dávať zmysel :)
60- myslí sa tým Gstreamer
101 a 104- zatial som to dal fuzzy, teda ak ta nieco nenapadne a nepride komentar od autorov.
211- vlastný ako zásuvný modul

Marián Bača
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.