Re: "Plugin" kontra "add-in" ("add-on") kontra "extension"

Ahoj.

Mám na to rovnaký názor ako Peter, čiže add-in ako doplnok a extension ako rozšírenie.
Nepoznám aplikáciu gbrainy. Viem aj, že treba preklad posudzovať individuálne - ale s ohľadom na konzistenciu celého GNOME. Preto sa mi pozdávajú práve takéto preklady.

Paľo