Re: Re: Zrychlenie prekladov

Ahoj.

Keď chceš dať nejaký cieľ, musí byť reálny. Takisto by si mal určiť aj
postih za nedodržanie termínu/cieľa.
Riziko prestrelenia tu hrozí dosť vysoké a postihy sú zas v takejto
komunite demotivačné.

Zaujímavé je, že chceš nárast merať mesačne. Tento spôsob má svoje
úskalie v tom, že reťazce sa počas vývoja menia - stabilný stav
nastáva až zmrazením reťazcov. Takto sa môže stať, že preložené
reťazce sa zrazu stanú nepresnými, alebo sa zahodia...
V našom stave prekladu (aktuálna vetva pod 60%) je vhodné zamerať sa
na slabo preložené moduly a až po zmrazení reťazcov (alebo skončení
práce na "slabo preložených") sa vrhnúť na opravu tých, ktoré sú na
úrovni od asi 75%
Začal totiž nový vývojový cyklus. A ešte k tomu to má byť 3.0, takže
očakávajme väčšie zmeny...

S pozdravom "hlavu hore a prsty na klávesnicu"
Paľo

Dňa 2. októbra 2010 14:21, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal/a: