Re: gnome-sk-list =?ISO-8859-1?Q?S=FAhrnn=E1?= =?ISO-8859-1?Q?_spr=E1va=2C?= vydanie 21, =?UTF-8?Q?=C4=8D=C3=ADslo?= 7

pozri teda tomboy a napis mi tam kde som to opravil zle, ja to zmenim na
doplnok ten addin teda, diky moc, nolo to nedorozumenie

V Streda, 6. október 2010 o 13:34 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):