=?ISO-8859-2?B?UmU6IGdub21lLXNrLWxpc3QgU/pocm5u4SBzcHLhdmEsIHZ5ZGFuaWUgMjEsIOg=?= =?ISO-8859-2?B?7XNsbyA2?=

pokial si dobre pamätám ja som ti v toteme vravel ze plugin je zásuvný modul - tak sme sa tusim kedysi dávno dohodli v ML
v Tomboy si mal addin a tam je vsade doplnok a nemal som nic proti tomu lebo to naozaj je nieco co sa pridá "in" alebo "on"
extension je zasa rozsírenie

ak by sme urobili to co navrhujes mohol by zasa vzniknút problém ked bude v jednom module add-in aj plugin a kazde bude oznacovat nieco iné

Dňa 6. októbra 2010 14:25, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal(-a):
Ahoj, ja som to navrhol preto, lebo ste mi povedali, ze to mam prekaldat
jednotne a nevidim v tom problem

moj navrh je

addin + plugin => zasuvny modul
extension => rozsirenie

V Streda, 6. október 2010 o 12:00 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):