=?ISO-8859-2?B?UmU6IGdub21lLXNrLWxpc3QgU/pocm5u4SBzcHLhdmEsIHZ5ZGFuaWUgMjEsIOg=?= =?ISO-8859-2?B?7XNsbyA2?=

Chválim prácu nového koordinátora.

Dňa 6. októbra 2010 14:25, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal(-a):
Ahoj, ja som to navrhol preto, lebo ste mi povedali, ze to mam prekaldat
jednotne a nevidim v tom problem

moj navrh je

addin + plugin => zasuvny modul
extension => rozsirenie

V Streda, 6. október 2010 o 12:00 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):