Re: Zrychlenie prekladov

Cau.

Dňa 2. októbra 2010 10:50, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal/a:
> Ahojte,
>
> napadlo ma, ze by sme vytycili 5% narast celkovej prelozenosti hlavnej
> vetvy GNOME (master) za mesiac, myslim, ze je to realne
vzhladom na vseobecny pokles poslednych niekolko rokov, nemyslim ze 5%
mesacne je realne. mozno tak 2%. v kazdom pripade, vsetci sme
dobrovolnici - komunita. Ako to chces vymahat? ak budes niekoho do
prekladu nutit, odide (skor ci neskor).

> a este prekladatelia by mali udrzovat svoje moduly nad 90% stavu
> prelozenosti
s tymto suhlasim