Re: GoogleCodeIn

Ahoj

Je to podobne ako Google summer of code, ale toto je pre mladsich
(13-18 rokov) a odmena je za splnenie aspon 3 uloh (100 dolarov), max
ti daju 500 dolarov.
Je mozne prihlasit aj prekladatelske ulohy zatial tak zrobili rumunsky
a grecky tim. Zastresuje to Gnome a nie je ziadny limit na to kolko
uloh podame my (bolo odporucene zacat z 5 -6 a uvidime ako sa to
rozbehne). Kontaktna osoba v Gnome je Andre Klapper, ale spolu so
zadanim uloh to musi niekto "mentorovat".

Ulohy by mali byt splnitelne v priebehu 2 - 5 dni popri skole -
prihlasene boli preklady modulov kde bolo treba dokoncit 100 ale aj
600 retazcov.

Myslim ze by to bola dobra prilezitost ziskat dalsich potencionalnych
prekladatelov a pomoct s prekladom modulov, kedze je tam odmena ktora
bude dodatocne motivovat.