Romiix.org POchecker

Ahoj.
Mám sa učiť na zápočtovku tak radšej robím čokoľvek iné:)
Preložil som relatívne obsiahly modul a rozhodol som sa poopravovať ho po sebe. Nachádzal som po sebe dosť veľa opakujúcich sa chýb, tak som vytvoril nástroj na ich odhalenie.
Táto mašinka odhaľuje chyby:
1. Chýba / je navyše akcelerátor _
2. Zlý zápis "troch bodiek" na konci - ak je na konci znak … tak v preklade nestačia tri bodky -> ...
3. Chýba / je navyše bodka na konci stringu
4. Či je na začiatku v orig. aj v preklade písmeno rovnakej veľkosti
5. Či je rovnaký počet "premenných" % v orig. aj v preklade

Viem, že to nie sú nejaké extra chyby, ale aj tento nástroj by mohol pomôcť kvalite prekladu.
Ak Vám napadne nejaké vylepšenie, dajte vedieť. Maily o tom ako je to zbytočné a pod. neposielajte, viem, že týmto svet nezmením:)
PS.: V pláne mám ešte doplnenie možnosti uploadu súboru a možnosť zakliknúť chyby, automaticky ich opraviť a poskytnúť opravený súbor na stiahnutie.

--
S pozdravom Roman Mátyus