=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Za=E8le=F2ovanie?=

Ahoj.

Existujúci postup, keď začleňovateľ pred samotným začlenením preklad
ešte raz skontroluje, je podľa mňa dobrý a neplánujem ho meniť.

Áno, spravil som "druhostupňovú kontrolu" niektorých modulov a týmto
Ťa prosím o ich začlenenie. Výber bol robený podľa stavu a dátumu (od
najstaršieho v stave Na začlenenie) a plánujem v tom pokračovať.

Ďakujem

Paľo

Dňa 20. júla 2010 11:19, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal/a: