gnome-packagekit - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-packagekit - master - po (slovenský) je teraz 'Na kontrolu'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-packagekit/master/po/sk

Mal som rozpracovanú kontrolu tohoto prekladu. Prešiel som zhruba
polovicu (po riadok 3050 v po súbore).

Niektoré moje pripomienky môžu byť užitočné. Nechávam na prekladateľovi, resp. kontrolórovi a/alebo koordinátorovi, ako bude s týmito mojimi pripomienkami naložené.

Zatiaľ dávam modul "Na kontrolu".

Neviem, či som niekde v komentároch v po súbore spomínal tieto moje pripomienky, ak nie, dávam na zváženie:

A. Prečo nie je použité "zobraziť" namiesto "zobrazovať" v takomto type prekladov?

msgid "Only show the newest updates in the list"
msgstr "V zoznamoch zobrazovať iba najnovšie aktualizácie"

B. Tak "zobraziť" alebo "zobrazovať"?

msgid "Only show one package, not subpackages"
msgstr "Zobraziť iba jeden balík, nie podbalíky"

msgid "Only show packages matching the machine architecture"
msgstr "Zobrazovať iba balíky zodpovedajúce architektúre počítača"

Marcel Telka
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.