Re: Koordinator timu

Dňa 19. júla 2010 9:57, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal/a:

> Drobná poznámka:
> Samotný git prístup nie je problém. Ak nový koordinátor rozhodne, že
> všetky moduly "Na začlenenie" mám dať do gitu bez ďalšj kontroly,
> dokážem to urobiť za 24 hodín.

Tomu rozumiem. Ide ale aj o zastupiteľnosť (ktorá je aktuálna aj teraz ;-)).
Rýchlosti pomôže ale aj to, že sa automaticky stanem kontrolórom. Aj
napriek tomu, že ma manželka od prijatia úlohy koordinátora
odhovárala...
Nemyslím si, že by cez moje ruky mohol prejsť nejaký preklad bez
akejkoľvek kontroly. Pi počte cca 360 modulov (z toho máme asi 130
priradených) to ale pre zachovanie zdravého rozumu nemôže byť práca na
niekoľko dní pre jeden... Treba si aj uvedomiť, že nikto z nás to tu
nemá ako hlavný (akýkoľvek?) pracovný úväzok.

Paľo