Re: Koordinator timu

Ahoj.

Dňa 18. júla 2010 20:02, Pavol Šimo <palo simo gmail com> napísal/a:
> Ahoj.
>
> Dňa 18. júla 2010 19:16, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal/a:
>
> Hlavne získaním prístupu do git repozitára, teda zdvojnásobením počtu
> začleňovateľov.
Snáď to bude stačiť. V súčastnosti čaká na začlenenie ohromné množstvo
modulov. Ak sa teraz začlenilo 0 modulov za posledný mesiac,
dvojnásobok nebude žiadna sláva:)
(Nechcem krivdiť Marcelovi, nekontroloval som koľko ich bolo v
skutočnosti začlenených)

> O začleňovateľovi teraz nehovorme - najskôr sa pokúsim získať jeden
> ďalší prístup do git.
> Kontrolóri sa musia sami prihlásiť a potom to bude skôr subjektívne
> rozhodnutie na základe skúseností s prekladateľom.

> Skôr nie ako áno.
> http://live.gnome.org/TranslationProject/TeamCoordinatorResponsibilities
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-July/msg00113.html
šéf je šéf:)

> Takže nesúhlasíš s tým, aby som sa vôbec pokúsil viesť tím? Povedz to
> rovno, žiadal som o takéto vyjadrenia.
Nemá gulomet, nič mu to nepomôže :)))
> Áno, súhlasím s časovým obmedzením a voľbami.
Nepostrehol som, že by Peter písal niečo proti tvojmu koordinovaniu.
Časové obmedzenie bude prospešné. Ak bude tím úspešný, členovia budú
spokojný a budeš koordinátor znovu.

> Paľo
Ako to bude s vyžadovaním "rovnakosti" .po kontrolovaním check-po?
Odporúčam kontrolu ponechať.

Ak sa to podarí, budem veľmi rád.