Re: Koordinator timu

Ahoj.

Dňa 18. júla 2010 19:16, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal/a:
> Chcem vedieť ako
> 1. chceš dosiahnuť urýchlenie začleňovania?

Hlavne získaním prístupu do git repozitára, teda zdvojnásobením počtu
začleňovateľov.

> 2. podľa čoho budeš prideľovať právomoci kontrolór a začleňovateľ?

O začleňovateľovi teraz nehovorme - najskôr sa pokúsim získať jeden
ďalší prístup do git.
Kontrolóri sa musia sami prihlásiť a potom to bude skôr subjektívne
rozhodnutie na základe skúseností s prekladateľom.

> 3. budeme môcť rozhodovať o tom ako bude tím fungovať hlasovaním?

Skôr nie ako áno.
http://live.gnome.org/TranslationProject/TeamCoordinatorResponsibilities
http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-July/msg00113.html

> 4. súhlasíš s tým aby funkčné obdobie koordinátora trvalo obmedzenú dobu
> (napr. rok) a potom boli voľby koordinátora? - resp. ako chceš predísť tomu
> aby sa nezopakovala situácia, keď väčšina tímu nechce spôsob práce aký
> zavedieš?

Takže nesúhlasíš s tým, aby som sa vôbec pokúsil viesť tím? Povedz to
rovno, žiadal som o takéto vyjadrenia.
Áno, súhlasím s časovým obmedzením a voľbami.

Paľo