Re: Koordinator timu

Chcem vedieť ako
1. chceš dosiahnuť urýchlenie začleňovania?
2. podľa čoho budeš prideľovať právomoci kontrolór a začleňovateľ?
3. budeme môcť rozhodovať o tom ako bude tím fungovať hlasovaním?
4. súhlasíš s tým aby funkčné obdobie koordinátora trvalo obmedzenú dobu (napr. rok) a potom boli voľby koordinátora? - resp. ako chceš predísť tomu aby sa nezopakovala situácia, keď väčšina tímu nechce spôsob práce aký zavedieš?