Koordinator timu

Ahoj.

Tak a som späť z dovolenky a môžem sa venovať aj tejto záležitosti...

Ako ste istotne postrehli, Marcel sa vzdáva úlohy koordinátora
slovenského prekladateľského tímu GNOME.
Navrhol ma ako svojho nasledovníka. Ja som pripravený túto úlohu
prijať, ak nebude mať niekto naozaj niečo silné proti tomu (guľomet?
:-D)
Týmto vyzývam členov tímu, aby predložili svoje pripomienky, hlavne ak
sú negatívne.

Mám v pláne ponechať v platnosti systém registrácie/prideľovania
modulov na základe emailovej požiadavky odoslanej do ML, chcem získať
oprávnenie začleňovať preklady do git repozitára GNOME, nechcem
vyžadovať (ale silno odporúčať) presný formát prihlasovacieho emailu,
chcel by som (s vašou pomocou) zostaviť a udržovať prekladateľský
slovník a hlavne nechcem hádzať polená pod nohy prekladateľom ani
kontrolórom.

S pozdravom

Paľo