Re: =?utf-8?Q?=C5=BDiados?= =?utf-8?B?xaU=?= o pridelenie modulov

Ahoj,

On Sat, Jul 10, 2010 at 01:26:46AM +0200, Martin Greňo wrote:
> Zdravím všetkých,
>
> chcel by som požiadať o pridelenie niektorých modulov, aby som sa
> mohol pustiť s vervou do prekladania. Je to pár menších, takže ich je
> viac. Ešte neviem koľko času mi to zaberie a musím si celý priebeh
> prekladu a kontroly odskúšať. Neskôr skúsim niečo väčšie.

Na začiatok je vhodnejšie prekladať modul so 100 až 200 reťazcami.
Menšie moduly sú často dosť špecifické a nemusíš sa pri ich preklade
stretnúť s rôznymi záludnosťami prekladania (napr. množné čísla, gconf
stringy, jendoduchšie aj zložitejšie preklady a pod.).

Ale, samozrejme, nie je problém začať aj s malými, resp. veľmi veľkými
modulmi.

> Konkrétne by išlo o:
> - gnome-torrent
> - GNOME WWW foto
> - hardware-monitor
> - hotssh
> - libgdata
> - nautilus-ideviceinfo
> - system-tools-backends-clone
> - gnome-format

Všetky moduly som Ti pridelil.

Z tých modulov, o ktoré si si požiadal, je asi najvhodnejší kandidát na
začiatok hardware-monitor. Odporúčať začať práve týmto modulom.

> PS: Dúfam že takto sa má žiadať o pridelenie. Ak ma nikto nezbuzeruje
> a budú mi moduly pridelené, budem predpokladať že áno.

:-).