=?UTF-8?Q?=C5=BDiados=C5=A5_o_pridelenie_modulov?=

Zdravím všetkých,

chcel by som požiadať o pridelenie niektorých modulov, aby som sa
mohol pustiť s vervou do prekladania. Je to pár menších, takže ich je
viac. Ešte neviem koľko času mi to zaberie a musím si celý priebeh
prekladu a kontroly odskúšať. Neskôr skúsim niečo väčšie.

Konkrétne by išlo o:
- gnome-torrent
- GNOME WWW foto
- hardware-monitor
- hotssh
- libgdata
- nautilus-ideviceinfo
- system-tools-backends-clone
- gnome-format

PS: Dúfam že takto sa má žiadať o pridelenie. Ak ma nikto nezbuzeruje
a budú mi moduly pridelené, budem predpokladať že áno.

Martin Greňo