=?ISO-8859-2?Q?=E8o_sa_zmenilo=3F?=

Ahojte.
Rád by som vedel čo sa v našom kruhu zmenilo za posledných pár
týždňov. Vyzeralo to tak, že nastanú veľké zmeny, ale nejak som žiadny
progres nepostrehol. Moduly ktoré som preložil sú neskontrolované,
moduly na začlenenie sú rovnako nezačlenené ako pre pár mesiacmi. Kedy
sa dočkám(e) zmeny?

Keď sa pozriem na moju stránku v l10n vidím že sa zopár mojich modulov
začleňuje už dosť dlho:
8. február 2010	mousetweaks
23. február 2010	accerciser
3. marec 2010	devhelp
17. marec 2010	gtksourceview
14. apríl 2010	gtk-engines
21. apríl 2010	Aplet Deskbar

S korektúrou to nie je o veľa lepšie, ale je mi jasné, že keď
kontrolóri vidia, že sa moduly aj tak nezačleňujú, nemajú chuť
kontrolovať.
18. apríl 2010	ekiga - master
14. máj 2010	gnome-user-share
14. máj 2010	vinagre - master

Je toto normálne v plne fungujúcom tíme? Ak nie, kto za to môže?
Osobne mi je šumafuk, kto je koordinátorom, kontrolórom, prekladateľom
alebo upratovačkou. Ide mi len o to, že moja práca ktorú som
dobrovoľne spravil vo svojom voľnom čase, ktorého mám fakt málo,
vychádza navnivoč. Ostatní ste s fungovaním tímu spokojný?

S pozdravom Roman Mátyus