=?UTF-8?Q?V=C3=BDzva_na_zmenu_koordin=C3=A1tora_SK_t=C3=ADmu?=

Dobrý deň,

Rád by som navrhol zmenu koordinátora SK tímu, keďže terajší
koordinátor (Marcel Telka) nemá čas a tým pádom nemá možnosť
dostatočne podporovať a viesť prekladateľský tím.
Podľa Team Coordinator Responsibilities [1], je povinnosťou
koordinátora odstúpiť ako on alebo ostatní cítia, že si neplní
povinnosti a nevykonáva svoju úlohu poriadne.

"For every contributor, there comes a time when he or she wants, or
has to, move on to do other things in life. This is also the case for
language team coordinatorship. When the coordinator, or others, feel
that the coordinator cannot meet the responsibilities and do the job
properly anymore, the coordinator should resign."

Rád by som požiadal aj ostatných členov komunity aby sa k tejto výzve
vyjadrili. Osobne verím, že tento tím má dosť prekladateľov na to aby
udržiaval preklad Gnome nad 90% a preto si myslím, že súčasná situácia
je menej ako optimálna.

S pozdravom

Laco Gubík

[1] http://live.gnome.org/TranslationProject/TeamCoordinatorResponsibilities