istanbul - master

Ahoj.

Nový stav modulu istanbul - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/istanbul/master/po/sk

1. opravene
2. tento reťazec som v programe nenašiel ale mám tam reťazce Full size, Half width and height a Quarter... - ide o zmenšenie rozlíšnia pri nahrávaní aby sa ušetril výkon procesora a dátový tok
3. opravene
4. opravene
5. tu ide zrejme o zavislosti v ubuntu je napríklad potrebné mať tuším gst-plugin-ugly -tie hlášky sa budú asi týkať len tých čo to budú kompilovať zo zdrojáku
6. opravene
7. opravene
8. opravene
9. opravene

Peter Mráz
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.