firestarter - master

Ahoj.

Nový stav modulu firestarter - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/firestarter/master/po/sk

5. opravene
8. opravene
11. opravene
16. opravené
17. opravene
18. opravene
19. opravene
20. opravene
21. directory ak sa jedná o súbrorový systém = priečinok, ale napr. active directory kam sa ukladajú info o používateľoch a počítačoch = adresár  - takto sa to prekladá aj vo win$ aj som to čítal v dajakých pokynoch pre prekladanie.
22. opravene
23. toto predstavuje to že kedy sa má aktivovať firewall a ako dlho má byť aktívny
24. ak bude len jedno myslím že to bude jedno lebo ide o rozbalovací zoznam ktorý nasleduje za tým textom.
25. opravene
26. opravene
27. Disabled - to sa vzťahuje k stavu firewallu ten má stavy aktívny, uzamknutý a disabled - a tu sa podľa mňa viac hodí vypnutý
28. log= súbor so záznamami - zmenil som štylizáciu vety
29. opravene
30. opravene

Peter Mráz
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.