=?UTF-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IExhZGlzbGF2IEd1YsOtaw==?=

Meno: Ladislav Gubík
E-mail: lacogubik googlemail com

Člen gnome-i18n gnome org: áno
Člen sk-i18n lists linux sk: áno
Člen gnome-sk-list gnome org: áno
Bugzilla: lacogubik googlemail com
Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/lacogubik/
Člen tímu: áno

Skúsenosti s prekladmi: Prekladam Ubuntu dokumentaciu a rozne Ubuntu
specificke baliky(computerjanitor, usbcreator etc) na Launchpade.
Takisto prekladam aj dalsie FOSS aplikacie.

Chcem pomôcť: Mozem zacat napr s yelp, ale budem kludne prekladat co
je nutne. Bol by som rad aby bol Gnome aspon na 90% prelozeny. Takisto
mozem pomoct s kontrolou prekladov. Pomahal som kontrolovat preklady
na Launchpade Pavlovi Klacanskemu.