empathy - master

Ahoj.

Nový stav modulu empathy - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/empathy/master/po/sk

stav - 95%

aktualizoval som to s odstupom casu a nepodarilo sa mi overit preklad na aktualnej verzii (neslo mi nainstalovat do virtualboxu). preto ostali aj niektore viacmenej zname retazce neprelozene. ak vsak viete pomoct pri preklade nasledujucich terminov, budem rad:

people nearby
match case
gurmukhi (mal by to byt jazyk)
call engine (ide o preklad slova engine v tomto spojeni)

Miroslav Biňas
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.