Re: =?utf-8?Q?=C5=B9iados?= =?utf-8?B?xaU=?= o preklad modulov

On Sat, Feb 20, 2010 at 07:00:11PM +0100, Marián Bača wrote:
> Prosím o pridelenie modulov brasero, gnome-desktop, gnome-backgrounds,

brasero pridelené. Pokračuj, prosím, v práci, ktorú začal Ľudovít Lukáč,
ak je to možné. Ďakujem.

gnome-desktop som kedysi prekladal ja, tak si ho ponechám aj naďalej.
Ospravedlňujem sa, že to nebolo napísané na wiki.
Ostatné dva mám už pridelené dávnejšie, takže Ti ich nepridelím.

> nautilus-open-terminal. Viem, tie posledné dva moduly máš pridelené ty,
> ale  prosím prehodnoť svoj názor, predsa tam tie moduly nebudú visieť
> nepreložené.

Neboj. Visieť nebudú.