Re: =?utf-8?Q?=C5=BDiados?= =?utf-8?B?xaU=?= o pridelenie modulu

On Mon, Feb 08, 2010 at 10:31:22PM +0100, roman matyus wrote:
> Prosím o prehodnotenie tvojej odpovede.

Prehodnotené. Vyšlo mi toto:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-backgrounds/master/po/sk

> Viem, že máš modul pridelený a z tvojej funkcie vyplýva, že to tak
> pravdaže môže zostať.

A aj ostane.

> Modul gnome-backgrounds nebol preložený aj kvôli, podla mňa (súkromný
> názor), zbytočnej byrokracie.

Nie. Modul bol doteraz neúplne preložený preto, lebo ho jeho prekladateľ
nepreložil. To nijako nesúvisí so žiadnou byrokraciou.

> Vzhľadom na to, že si koordinátor, som si istý, že máš dostatok
> povinností na to aby si sa zapodieval prekladom modulov. Toto by bolo
> asi na dlhšiu diskusiu, takže to vztiahnem iba na tento malý modul (17
> reťazcov).
> Tvoja posledná interakcia s týmto modulom bola podla vertimusu
> 28.05.2009 (odmietnutie hotového prekladu), takže som predpokladal, že
> o preklad nemáš záujem.

Mám záujem o to, aby som modul prekladal ja.