Re: Stiahnutie modulu zo =?iso-8859-1?Q?sy?= =?iso-8859-1?Q?st=E9mu?= Git a jeho skompilovanie

On Sat, Feb 20, 2010 at 08:59:58PM +0100, Peter Mráz wrote:
> za pomoci Ivana som vytvoril návod
> http://sospreskoly.org/stiahnutie-modulu-zo-systemu-git-a-jeho-skompilovanie

IMHO git je vcelku rozumne riešený na stránke:
http://live.gnome.org/Git

Kompilovanie je riešené pomerne dobre tu:
http://live.gnome.org/Jhbuild

Samozrejme, určite existujú aj iné (a možno aj lepšie) stránky. Uvedené
dve som našiel po pár sekundách googlenia.

Ak sú vyššie uvedené stránky chybné, alebo nedostatočné, navrhujem, aby
sme upravili tie. Jednak to pomôže väčšiemu množstvu ľudí, a taktiež
odpadne starosť s udržiavaním stránky aktuálnej a presnej.